Lehdistötiedote 5.2.2019. Colosseum Dental Group (”Colosseum”) myy Hyvinkäällä (Uudenmaankatu 2) ja Pieksämäellä (Keskuskatu 16) sekä Imatralla (Vuoksenniskantie 83) Oral Hammaslääkärit -brändin alla harjoittamansa liiketoiminnan Hammasvelho Oy:lle 1.2.2019 solmitulla sopimuksella.

Liiketoimintakaupat on tarkoitus panna täytäntöön 1.3.2019. Täytäntöönpanoon saakka myynnin kohteena olevien hammaslääkäriasemien liiketoiminta jatkuu ennallaan osana Oral-ketjua. Hammaslääkäriasemien henkilöstö siirtyy Hammasvelho Oy:n palvelukseen vanhoina työntekijöinä ja siirtyvä liiketoiminta jatkuu entisissä tiloissa.

Hyvinkään, Pieksämäen ja Imatran hammaslääkäriasemien liiketoimintojen myynti perustuu Med Group Oy:n ONNI hammas – ja Oral-ketjujen yhdistymisen ehdoksi määriteltyyn Kilpailu- ja Kuluttajaviraston (KKV) päätökseen, jossa KKV velvoitti Colosseumin myymään toisen omistamansa hammaslääkäriaseman sekä Hyvinkäällä, Pieksämäellä että Imatralla alueellisen kilpailun takaamiseksi.

Colosseumin omistamat Oral Hammaslääkärit -ketjuun kuuluvat toimipisteet Hyvinkäällä osoitteessa Torikatu 2, Pieksämäellä osoitteessa Keskuskatu 6-10 ja Imatralla osoitteessa Tainionkoskentie 70 jatkavat toimintaansa tarjoten kaikki suunterveydenhoidon palvelut.