Oral Hammaslääkärit Oyj laajentaa toimintaansa Huittisissa hankkimalla omistukseensa Huittisten Hammas Oy:n. Hammaslääkäriasema toimii Huittissa osoitteessa Risto Rytin katu 31. Oralin uusi toimipiste Oral Hammaslääkärit Huittinen aloittaa ketjussa 1.2.2018

Huittisten Hammas Oy toimipisteen Oralille myynyt hammaslääkäri Johannes Finnilä ja muu henkilökunta jatkavat kliinistä työtään Oralissa. ”Meille tärkeää on hoidon kliinisen laadun jatkuva kehitys, jossa näemme Oralin olevan alan edelläkävijöitä. Ketjun vahva tuki ja palvelut auttavat meitä jatkossa toteuttamaan parasta mahdollista hoitoa potilaillemme”, kertoo hammaslääkäri Johannes Finnilä myyntipäätöksensä taustoista.

Hammaslääkäriketjun laajentaminen on osa Oralin strategiaa, jonka mukaisesti Oral hakee kasvua erityisesti suurista kaupungeista ja niiden vaikutusalueilta, kasvukeskuksista sekä paikalliset palvelut turvaavista aluekeskuksista. Oral-asemien sijainti on keskeinen, ja ne palvelevat asiakkaitaan kaikissa suun ja hampaiden terveyteen liittyvissä tarpeissa kattavasta perushammashoidosta vaativaan erikoishammashoitoon.

Oral Hammaslääkärit Oyj
Martin Forss

Martin Forss toimitusjohtaja puh. 040 779 6266 sähköpostiosoite on muotoa etunimi.sukunimi@oral.fi

Oral laajentaa toimintaansa Huittisissa