Lehdistötiedote 09.08.2016. VTM Sara Purhonen on nimitetty Oral Hammaslääkärit Oyj:n henkilöstöjohtajaksi 1.9.2016 alkaen. Sara Purhonen on työskennellyt henkilöstöhallinnon tehtävissä erityisesti palvelusektorin ketjuohjatuissa organisaatioissa vuodesta 1995 alkaen. Viimeisimpänä hän on rakentanut liiketoimintalähtöistä henkilöstöpalveluiden kokonaisuutta Evidensia Eläinlääkäripalvelut Oy:ssä ja on sitä ennen toiminut 12 vuotta Diacor terveyspalvelut Oy:n henkilöstöjohtajana vastaten myös aluejohtajana lääkäriasemien liiketoiminnasta.

Sara Purhonen on lisäksi toiminut useissa luottamustehtävissä mm. Terveyspalvelualan Työnantajaliiton sekä Yritysvastuuverkosto ry FIBSin hallituksessa ja Terveysalan koulutustoimikunnassa Opetushallituksessa. Tällä hetkellä hän toimii henkilöstöjohdon ammattilaisten Henry ry:n hallituksen varapuheenjohtajana.

”Otan innolla vastaan tarjotun haasteen päästä rakentamaan Oralia suun terveydenhoidon alan parhaana työpaikkana ja vaikuttamaan sitä kautta myös erinomaisen palvelukokemuksen luomiseen valtakunnallisen ketjun kasvavalle asiakaskunnalle”, kertoo Sara Purhonen tavoitteistaan uudessa tehtävässään.

Oral Hammaslääkäreiden henkilöstöjohtaja vastaa yhtiön toiminnan tuloksellisuutta ja henkilöstön työtyytyväisyyttä kasvattavien henkilöstöpalveluiden johtamisesta sekä henkilöstöresurssien ja esimiestyön liiketoimintalähtöisestä kehittämisestä yhtiön vahvasti kasvavan palveluliiketoiminnan tarpeisiin.

Henkilöstöjohtaja on yhtiön johtoryhmän jäsen ja raportoi tehtävässään toimitusjohtaja Martin Forssille.

Oral Hammaslääkärit Oyj
Martin Forss

Lisätietoja:

Martin Forss, toimitusjohtaja, puh. 040 779 6266
sähköpostiosoite on muotoa etunimi.sukunimi@oral.fi

Suomalainen Oral Hammaslääkärit Oyj (www.oral.fi) on Suomen tunnetuin (Innolink Research 2016) hammasterveyspalveluyhtiö, jonka työyhteisöön kuuluu yli 1000 alan ammattilaista. Yhtiön liikevaihto vuonna 2015 oli 71,4 miljoonaa euroa. Oral tarjoaa suun terveydenhoidon palveluita yli 40 hammaslääkäriasemalla eri puolella Suomea. Konserniin kuuluu myös Oral Hammaslaboratorio Oy.

VTM Sara Purhonen Oral Hammaslääkäreiden henkilöstöjohtajaksi