Hammaslääkärityön sujuvuus pyritään varmistamaan tarjoamalla keskitettyjä palveluita hallinnosta käsin. Näin varmistamme, että hammaslääkäri ja koko suun terveydenhuollon ammattihenkilöstö asemalla voi keskittyä kliiniseen potilastyöhön.

Keskitettyjä palveluitamme on mm. lääketieteellinen kliinisen työn tuki sekä hammaslääkäreille että suuhygienisteille. Kliinisen työn tuki auttaa ja varmistaa, että hammaslääkäri voi keskittyä kliiniseen hoitotyöhön.

Keskitetty ajanvarauksemme palvelee asiakkaitamme puhelimitse ja verkossa. Reaaliaikaista asiakaskokemuksen seurantaa hyödynnetään toiminnan kehittämiseen ja palvelutason parantamiseen. Asiakkaan tyytyväisyys on meille tärkeää.

Markkinointi, -viestintä ja konseptiosaaminen ovat kaikkien hammaslääkäreidemme käytettävissä. Varmistamme näkyvyyden eri kanavissa, tarjoamme asiakkaillemme hyödyllistä tietoa suunterveydestä sekä etuja hammashoidosta.

Bonusyhteistyö S-ryhmän kanssa ja palvelukonseptit tuovat meille uusia potilaita.

Henkilöstöpalvelut varmistaa mm. hyvät perehdyttämiskäytännöt , kouluttaa esimiehiä valmentavaan johtamiseen ja kehittää toimintamalleja, mitkä edistävät työhyvinvointia.

Taloushallintomme huolehtii palkkiolaskennasta sekä muista taloushallinnon tehtävistä ja lakisääteisistä velvoitteista.

Keskitettyihin palveluihin kuuluu myös tietohallinto sekä laki-ja hankinta-asiat.