Seuraamme Oral Hammaslääkäreillä aktiivisesti koronavirustilannetta ja noudatamme kulloinkin voimassa olevia viranomaismääräyksiä ja -ohjeita asiakkaidemme ja henkilöstömme turvallisuuden takaamiseksi.

Kun sinulla on tarve päästä hammaslääkäriin, voit tulla meille aina turvallisin mielin.

Siirräthän aikaasi, jos:

• sinulla on koronainfektioon viittaavia oireita (nuhaa, yskää, kurkkukipua, kuumetta, vatsaoireita tms.) tai muita tarttuvia sairauksia
  • olet altistunut koronavirukselle niin, että olet karanteenissa tai omaehtoisen kontaktien välttämisen ehdot täyttyvät

Voit tulla vastaanotollemme terveenä, vähintään kahden oireettoman päivän jälkeen. Henkilökuntamme noudattaa vastaavia käytänteitä ja tulee töihin vain terveenä.

Jos olet matkustanut ulkomailla, noudatathan viranomaisten ohjeistusta. Ajantasaisen tiedon ja ohjeistuksen voit tarkistaa THL:n sivuilta.

Mikäli sinulla on jo todettu koronavirustartunta tai sinulla epäillään sellaista ja tarvitset kiireellistä hammashoitoa, järjestetään se keskitetysti julkisen terveydenhuollon yksikössä. Lisätietoa saat oman kotikuntasi suun terveydenhuollon yksiköstä tai päivystyksestä. Kiireetön hoito siirretään tehtäväksi parantumisen jälkeen.

Huolehdimme turvallisesta asioinnista

Toimimme aina tinkimättömän turvallisesti ja hygienia-asioista huolehtien. Vastaanottojemme hygieniakäytännöt ovat korkealla tasolla jo normaaliolosuhteissakin. Henkilökunnallamme on käytössä aina asianmukaiset suojavarusteet sekä potilaiden että henkilökunnan suojaamiseksi.

Näillä toimenpiteillä varmistamme turvallisen asioinnin:

• Täytäthän esitietolomakkeen mahdollisuuksien mukaan jo ennen saapumistasi OmaOral-palvelussa. Esitietojen selvitystä varten ota vastaanotolle mukaasi lista käyttämistäsi lääkkeistä.
  • Harjaa hampaasi jo kotona.
  • Huolehdi hyvästä käsi- ja yskimishygieniasta. Vastaanotoillamme on käsidesiä saatavilla.
  • Vältämme kättelyä.
  • Olemme tehostaneet toimipisteemme siivousta entisestään ja karsineet ylimääräisen tavaran pois odotustiloista.

Ajan peruuttaminen ja siirtäminen

Ajan peruutus tai siirto tulee tehdä viimeistään varausta edellisenä päivänä klo 12.00 mennessä. Myöhemmin tehdyistä peruutuksista tai kokonaan peruuttamattomasta käynnistä pidätämme oikeuden veloittaa varatun ajan mukaan.

Ajan voit peruuttaa tai siirtää OmaOral-palvelussa verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella tai soittamalla asiakaspalveluumme 010 400 3400 (arkisin klo 8.00-17.00). Myös chat-asiakaspalvelumme palvelee ajanvarauksiin liittyvissä asioissa. Ajanvarausta ei voi peruuttaa sähköpostitse tai tekstiviestillä (esim. vastaamalla suoraan ajanvarauksen vahvistusviestiin).

Aikojen peruutuksissa, siirroissa ja yksityishenkilön laskutukseen liittyvissä asioissa voit olla yhteydessä myös numeroon 010 400 3350 (hinta mpm/pvm). Numero palvelee joka päivä 24/7. Asiakaspalvelun palveluajan ulkopuolella nauhoite ohjaa viestin jättämiseen.